[Increase direct sales] Digital Marketing Trend 72 Keihiro Matsumoto | – Kanko Keizai Shimbun

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[Increase direct sales] Digital Marketing Trend 72 Keihiro Matsumoto | – Kanko Keizai Shimbun

【直販を増やす】デジタルマーケティングトレンド72 松本慶大 | – 観 光経済新聞
デジタルマーケティングのトレンドの一つでもあるロイヤリティプログラム の在り方が変化している。今まではポイントがたまったり、ディスカウントがもらえ る…
https://www.kankokeizai.com/%E3%80%90%E7%9B%B4%E8%B2%A9%E3%82%92%E5%A2%97%E3%82%84%E3%81%99%E3%80%91%E3%83%87%E3%82%B8%E3%82%BF%E3%83%AB%E3%83%9E%E3%83%BC%E3%82%B1%E3%83%86%E3%82%A3%E3%83%B3%E3%82%B0%E3%83%88%E3%83%AC-60/

[Increase direct sales] Digital Marketing Trend 72 Keihiro Matsumoto | – Kanko Keizai Shimbun
The nature of loyalty programs, which is one of the trends in digital marketing, is changing. Until now, you could collect points and receive discounts. …
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