The head of L’Oreal Research & Innovation, which employs 4,000 researchers, talks about how to create hit products…

AD

The head of L’Oreal Research & Innovation, which employs 4,000 researchers, talks about how to create hit products…

4000人の研究者を抱えるロレアルリサーチ&イノベーション トップが 語るヒット商品の生み出し方 …
ウエルネストレンドに対するロレアルの取り組み. WWD:現在、ウエルネス、 ヘルスケアのトレンドがあるが、ロレアルR&Iとしてのアクションは? オルティス:…
https://www.wwdjapan.com/articles/1789968

The head of L’Oreal Research & Innovation, which employs 4,000 researchers, talks about how to create hit products…
L’Oréal’s approach to wellness trends. WWD: There are currently trends in wellness and healthcare, but what actions does L’Oréal R&I take? Ortiz: …
*Translated using Google’s automatic translation function. If there are any mistranslations, please contact us.

read more

Comments